Prvi koraki v Arduino – stik s svetom in računalnikom
Milan
Gaberšek in Slavko Kocijančič
Krmilnik Arduino ima veliko možnosti za komunikacije s svetom. Tokrat bomo predstavili svetlobni senzor in pošiljanje podatkov v računalnik prek serijskega vodila USB. Sestavili bomo napravico, ki bo samodejno vklopila lučko, v našem primeru svetlečo diodo, ko se bo stemnilo.
Programsko kodo si lahko preko kopiraj/prilepi prenesete v Arduino IDE, da vam ne bo treba pretipkavati kode.
/* Program Arduino - Stik s svetom in računalnikom */ const int led = 2; const int svetlobniSenzor = A0; // Vrednost iz senznorja bomo // shranili v spremenljivko int vrednost = 0; void setup() { // Branje podatkov preko // serijskega vodila USB Serial.begin(9600); pinMode(led, OUTPUT); } void loop() { // Z ukazom analogRead preberemo // digitalno vrednost senzorja vrednost = analogRead(svetlobniSenzor); // Dobljeni podatek izpišemo na zaslon Serial.println(vrednost); // Če je vrednost manjša od 100, // svetleča dioda sveti, // drugače jo izklopimo if (vrednost <= 100) { digitalWrite(led, HIGH); } else { digitalWrite(led, LOW); } }
|